Jak z izolovanych bodu grafu spocitat tendenci?

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Květen 25 13:19:42 CEST 2007

Myslim, ze dobry zacatek je vyzkouset si to v Excelu (treba nejprve primo v
XY bodovem grafu a pak i rovnicemi. V Helpu k tem funkcim, ktere se toho
tykaji (linregrese atd... byvaji matematicke vzorecky, kterymi se to pocita).

Jakub Serych