Logicky analyzator k PC.

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pátek Květen 25 11:42:48 CEST 2007

Trochu si zase prihreji polivcicku

podivejte se na
www.elektronika.cz/193,hw
blizsi popis http://etcsk.com/products/m611/index.php?lang=svk

existuje moznost zapujceni na otestovani na 14 dnu

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ivo Strasil
Sent: Friday, May 25, 2007 11:33 AM
To: HW-news
Subject: Re: Logicky analyzator k PC.

Dobry den,

taky po ni koukal, ale zda se mne celkem pomala (50 MHz pri 16 vstupech, pri
pouziti mene vstupu je to lepsi), navic jsem si zkousel stahnout jejich SW a
moc me nepresvedcil.

Ted mam zalusk na osciloskop s logickym analyzatorem, budto nejaky starsi HP
nebo se mi libi tento cinsky kousek:

Rigol technologies DS1000CD
http://www.empos.cz/pdf/pristroje/951.pdf
(100 MHz analogova SP za 48k bez dane, 25 MHz 24800 Kc)

Nemate ho nahodou nekdo? Zajimaly by me zkusenosti, je to neznama znacka, i
kdyz pry vyrabi i pro Agilent. Zase tak moc logicky analyzator neuziji a
nechci do nej vrazet vic penez nez je nezbytne nutne...

Diky,
Ivos