Logicky analyzator k PC.

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Pátek Květen 25 11:32:33 CEST 2007

Dobry den,

taky po ni koukal, ale zda se mne celkem pomala (50 MHz pri 16 vstupech,
pri pouziti mene vstupu je to lepsi), navic jsem si zkousel stahnout
jejich SW a moc me nepresvedcil.

Ted mam zalusk na osciloskop s logickym analyzatorem, budto nejaky
starsi HP nebo se mi libi tento cinsky kousek:

Rigol technologies DS1000CD
http://www.empos.cz/pdf/pristroje/951.pdf
(100 MHz analogova SP za 48k bez dane, 25 MHz 24800 Kc)

Nemate ho nahodou nekdo? Zajimaly by me zkusenosti, je to neznama
znacka, i kdyz pry vyrabi i pro Agilent. Zase tak moc logicky analyzator
neuziji a nechci do nej vrazet vic penez nez je nezbytne nutne...

Diky,
Ivos