OT: Jak z izolovanych bodu grafu spocitat tendenci?

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Pátek Květen 25 09:43:24 CEST 2007

Nejsem si jisty, jestli spravne chapu otazku, ale nestacilo by prolozit
nekolik poslednich bodu primkou a vyhodnocovat jeji smernici?

K nalezeni te primky muzete pouzit metodu nejmensich ctvercu:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Metoda_nejmen%C5%A1%C3%ADch_%C4%8Dtverc%C5%AF

Ivos