OT: Jak z izolovanych bodu grafu spocitat tendenci?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Květen 25 09:28:09 CEST 2007

Zdravim,

mate nekdo nejakou zkusenost s implementaci vypoctu tendence grafu z
mnoziny izolovanych bodu?

Jelikoz chystam prenaset data o pocasi i na male terminaly a do
aplikaci, kde nelze zobrazit obrazky chtel bych alespon signalizovat
tendence vyvoje grafu.

Kdyz tak nejak patram v pameti kdyz jsem to kdysi delal na VS coby
zapocet z programovani na superpocitaci PP06 tak se udelal nejaky
rozklad do polynomu a z toho se spocitala smernice tusim ze derivaci
funkce. Nicmene to mi prijde jako docela slusne zverstvo. Na to ze v
podstate potrebuji jen tri vysledky klesa/stagnuje/stoupa.

Pokud ma nejaky zbehly matematik nejaky napad docela by mi to pomohlo.

--
Radek Vicek
vedouci vyvoje Hybridni posty