OT: nascanování smluv

Středa Květen 23 08:32:39 CEST 2007

Hezký den,

    já mám starší skener MUSTEK1200CP (ještě to je CISka :-) ) a na něm
mám nastaveno 300DPI, ukládám to do BMP a pak upravuju podle potřeby.
Většinou JPG či GIF. Na všechny tyhle úpravy, ať již to je ořez,
otočení, vyvážení barev ... používám IrfanView. Ovladače skeneru to umí
také, dokonce umí i další efekty, ale ty používám sporadicky. Většinou
chci mít stejný obrázek v počátači jako je jeho papírová předloha.

    Nějaké ukázky jsou v mém TMP ( www.sasa.monty.cz/TMP/ ) adresáři,
zrovna se tam kopírují, ale bude to ještě momentík trvat. Jsou tam dvě
ukázky, jedna je černá a modrý podpis a druhá je barevná celá. Obě jsou
jako JPG i GIF poslední obrázek je nastavení skeneru.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186