OT: nascanování smluv

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Květen 23 08:21:48 CEST 2007

Dobry den,
my mame v praci kopirku Canon iR2220i, kopiruje, scanuje, tlaci, uklada
v PDF a posiela mail. Jednoduche aj pre nevyskolenych. Priklady su tu:
200 dpi: http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/20070523081259.pdf
300 dpi: http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/20070523081324.pdf

Richard Kaliciak

P.S. Tie smuhy su tam preto, lebo mi na papieri este nevyschol atrament,
ked som to polozil na sklo.