OT: Re: Odpuzovač pavouků

Pondělí Květen 21 09:26:06 CEST 2007

Hezký dopoledne,

    no asi nikdo neví, to nakonec nevadí. Sice se to prodává, ale otázka
je jestli to funguje. EnergySaver se také prodává :-)

    Já pavouky respektuji a mám je ráda jako hubiče hmyzu, bez nich by
to nešlo. Ale když chtěl kolega jednoho sekáče na mně hodit, tak jsem
zvažovala jestli skočím z okna nebo ne. Chyběl jeden Jirkův krok směrem
ke mně a skočila jsem. Naštěstí dostal rozum a hodil z okna pavouka.
Takže je snad vidět, proč nehrozí chytat pavouky na papír a nosit je
ven. Už proto, že jeho místo určitě zaplní nějaký jiný, proto jsem
chtěla odpuzovač, nerada bych je hubila.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186