OT: Re: Odpuzovač pavouků

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Květen 21 08:59:02 CEST 2007

Omlouvam se Saso, ze odbocuji (uz se stejne stalo) a odpoved zda se
stejne nikdo nevi.

Chci jen napsat, ze me entomologie celkem bavi/bavila (broucky ale
nenapichuji) a tak si dovoluji castecne nesouhlasit.

Pavouci jsou jedni z nejjedovatejsich tvoru nasi prirody a rada z nich
dokaze kuzi prokousnout (samozrejme ty velke druhy) - take zalezi kde
neb kuze je ruzne silna. Nastesti jsou to mirumilovna stvoreni a navic
maji jedu velmi malo. Pokud je nezmacknete nebo nezazenete do "kouta"
tak nic neudelaji. Nicmene pokud kousnou tak to opravdu boli a to jako
ze dost - parkrat me pavouk kousnul a celo se mi zpotilo. :-) Takze je
respektuji - tedy ty velke.

Radek Vicek