Konstrukcia meraca VF vykonu (bolo Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?)

Peter A. max13@atlas.sk
Neděle Květen 20 02:33:24 CEST 2007

Nahodou som mal ako bakalarku linearizovanie nelinearneho detektoru
vykonu. Problem je v posuvani charakteristiky detektora od teploty. Vie
sa to dost divoko prejacovat. Ja som to mal na frekvencii 2.45 GHz malo
to dost slusne parametre v zasade totalne nelinearny priebeh som
zlinearizoval na takmer dokonalu krivku. Problem bol teda ze iba pri
konkretnej teplote. V lete vie byt 30C v dome v zime 18 C. 12C je celkom
dost na to aby sa to vyplatilo kalibrovat.

Mimochodom jedna otazka. V pripade ze by som sa do toho bol ochotny
pustit nakolko mam urobenu asi dost velku cast toho vsetkeho co vsetko
by obnasal navrh. Pytam sa lebo jedine co ma napada je ad prevod
interpretacia a linearizacia na vykon vo W, dBm a ich matematicka
operacia (rozdiel ?) plus zobrazenie na displeji. Vyslanie po seriovej
linke "niekam" a to je vsetko asi. SW pre PC nuz s tym by som sa ja moc
nekamaradil ale pre mcu uz nieco zbuchane mam tak preco to nevyuzit.

Peter