Konstrukcia meraca VF vykonu (bolo Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?)

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Květen 20 00:43:45 CEST 2007

No vies, ja som si myslel, ze ono to treba obcas aj skalibrovat... Ale mas
pravdu, zapneme tam automaticku kalibraciu a nie len ked sa zmeni teplota.

Ale idem uz spat. Necham si to prejst este hlavou, vyhrabem svoju diplomku a
uvidime. Mimochodom, pocitala jednotlive zlozky, urobila sa korekcia a
vyplulo to priamo V/m.

A.

p.s. Ak Ta este nieco napadne daj vediet. Ozaj a kolko by to malo stat? Lebo
mne to vyslo zatial na 30USD bez plosaku, displeja a krabicky pre 1 ks. Je
to vela?