Kviz na piatok: sumator s operakmi

Fanda Kopriva info@elektronikavyvoj.cz
Sobota Květen 19 11:23:10 CEST 2007

Nejsem analogar ,ale pripada mi to asi logicky.
kdyz si vezmete ze byste privedl na vsechny vstupy  stejny signal tak je
vstupni odpor jakoby tretinovy
a tim mate vlastne trojnasobny zisk zesilovace a klesna vam  frekvencni
charakteristika coz tak vypada.
Kdyz privedete signal na jeden vstup tak se dva odpory jakoby neuplatni
(je na nich nulove napeti ,ale to plati
jen v oblasti nizkych frekvenci) Na vyssich frekvencich se ale uz
uplatni.(neni na nich nulove napeti).
Chtelo by to spocitat .
 Fanda