Kviz na piatok: sumator s operakmi

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Sobota Květen 19 11:06:08 CEST 2007

Zdravim,
kdyz privedete signal na jeden ze vstupnich OZ, je neco meritelne na
vystupech ostatnich vstupnich OZ (mela by tam byt nulova uroven)?

Pokud ano, je priblizne nulova uroven i na zapornem vstupu vystupnich
OZ, tj. stihaji to vystupni OZ?

Jinak, je nutne tam mit ctyri sumatory, nestaci jeden a pak jeste 3x
(prip. 4x) oddelovac? Snizilo by se zatizeni tech vstupnich OZ.

Ivos