STEP DOWN 10A s omezenim proudu (nabijec)

Petr King petr.king@atlas.cz
Pátek Květen 18 12:50:15 CEST 2007

Presne tak,
potrebuji nabijet tam, kde nemam k dispozici 230V..
I kdyz ono zapojeni s ATX zdrojem taky neni spatne, prece jen zdroj 6A
nemam ani na stole. A spojovat vice laboratornich paralelne :D no ehm..

P.