moturek do modelu made in china ??

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Květen 18 08:53:22 CEST 2007

dobry den.
"vyfasoval" jsem od kamose na opravu china model auta, shorel tam
motorek + se odpajely nejaky, asi omezovaci,
odpory na nem. zjistil jsem ze je poloupaleny jeden "kartacek" a motorek
ma na komutatoru mezi vynutima cca 1Ohm.
znamena to ze je uplne mrtvej ?? ty motory je alchymie kde nejak neplati
ohmuv zakon, tak se ptam :-)
mam jdou nejak vyrobit ty kartacky, pokud je tedy sance ze zbytek je ok.
je sance nekde sehnat nahradu, alespo na ubastleni, jinak to auticko
neni spatne udelany na dnesni dobu.
je napajeny 6 x tuzka, kdyby to bylo k necemu.
tady jsou nejaky foto http://www.tomik-k.com/tomik/auticko/
diky za info a napady.
tomik.
PS. on ma bagr a nakladak a ja stavim, takze se snazim ho mit
naklonenyho :-)