I2C, jak dlouha muze byt ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Květen 17 13:04:18 CEST 2007

Ja by som to mozno nerobil ani cez ten expander, ale nie z dovodov
dlheho vedenia, ale kvoli tomu, ze sa to vytiahne z krabice a tym padom
sa to stane zranitelnejsim (a navyse sa pripoji zariadenie potencialne
poruchove).

Ten expander totiz sice mozno zaruci nejake slusnejsie a silnejsie
tahane urovne atd., avsak neoddeli zrno od pliev, pardon, logicke
urovne. Inaksie povedane, ak sa to pripojene zariadenie zblazni a zatazi
zbernicu trvalo, prestane fungovat aj to v krabici. Detto ak nejake
hovado sekne kabel tak ze ho skratne, alebo ho omylom pripoji napr. na
230V...  Samozrejme konkretne rozhodnutie zavisi aj od inych okolnosti,
ktore nepozname.

Toto je mimochodom bolest vsetkych multidrop zbernic. Ti, ktori to
zazili, mi potvrdia, aka ulava to bola, ked sa preslo z koax ethernetu
na tzv. strukturovanu kabelaz - aj ked je to bohapuste plytvanie medou.

wek