I2C, jak dlouha muze byt ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Květen 17 12:21:15 CEST 2007

no jo no - jenze to prece neni odpoved, ze to muze neco delat - pri
spatne udelane zemi nemusi fungovat ani zasuvka 230V ;-)

dulezite je dodrzet to co definuje prubehy na sbernici nebo se pletu?
pak je jen otazka zda to lze splnit nebo ne bez ohledu na delku vedeni

mira nejistoty zda je navrh v poradku se sice na mensich vzdalenostech
muze snizovat, ale nerekl bych, ze je je jistota ze bude zarizeni
fungovat spolehliveji nez na 10m

mimochodem to co popisuje tazatel bych asi nedelal - tedy prodlouzit
existujici sbernici v zarizeni na nejake externi vedeni

Radek Vicek

P.S. jako zastupujicimu reptalovi vam to nebudu ulehcovat - flame je