Novy operator Ufon a jeho HW

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Úterý Květen 15 14:20:17 CEST 2007

no pokud tu chalupu nema fakt uplne nekde v doliku mimo civilizaci, tak
by to nemuselo byt zas tak zle. Kmitocet je vcelku nizky, takze s
nejakou slusnou antenou by se na tom ufonove cdma mohl dokomunikovat.
ovsem je otazkou jak moc vazne to ufon mysli s tou rychlosti a hustotou
pokryvani ... to ukaze cas ...

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://www.hysteria-metal.cz