Novy operator Ufon a jeho HW

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Květen 15 11:16:20 CEST 2007

Ja teda nevim,kde mate chalupu, ale pokud nechaluparite v nejakem vetsim
meste tak si nechte zajit chut, realne pokryti mist kde jsou zpravidla
chalupy je nulove a ani dobudoucna to nemude o mnoho lepsi

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Tuesday, May 15, 2007 11:09 AM
To: HW-news
Subject: Novy operator Ufon a jeho HW

Zdravim,

dival jsem se na nabidku Ufonu a libil by se mi vyhledove ten pomaly
tarif pripojeni internetu (zabezpeceni a mereni na chalupe) - co me
zatim trosku netesi je podpora jen USB  modemu. Vice by se mi libilo
kdyby to bylo primo v sustupem do LAN.

Neni zde nekdo od zdroje zda se nechysta nejake reseni?

--
RadekCX - http://www.cncnet.info