Re:elektro ventil

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Neděle Květen 13 08:00:26 CEST 2007

Nejak mi ten odkaz nefunguje. Bezne servomotory se ovladaji tak ze se do nich
pousti signal "otevirej" nebo "zavirej" a servomotor se v danem smeru pohybuje
dokud se ten signal nezmeni nebo dokud servomotor nenajede na nejaky koncovy
spinac. Pripadne ma zabudovanou elektroniku a snimac polohy, treba potenciometr
a pripojuje se vnejsi analogovy signal treba 0-10V. Elektronika ovlada chod
servomotoru tak aby signal ze snimace polohy odpovidal tomu vnejsimu.