elektro ventil

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Sobota Květen 12 21:35:36 CEST 2007

Problem neni sehnat ventil ani pohon, ale do tisky to asi neporidite,
pocitejte tak 3000, pokud budete nakupovat za velkoobchodni ceny, maloobchodni
jak o 50% vice.

Zeptam se tusite nekdo jak se vlastne ridi pohony od Belima, napriklad

tento http://www.bola.cz/mtform/download.php?dwnl=57f841b385d378cc760fd5ac5460e4bb
nejak mi tam chybi nejaka zpetna vazba, nebo se pletu pokud se domnivam,
ze rizeni spociva v tom, ze regulator si pamatuje polohu a prestaveni
se provadi tak, ze se na dany cas pusti na pin podle pozadovaneho smeru
pohnuti stava?

Kdyz tu jiz probirame ventily a rizeni, poradite nejaky demonstracni
priklad rizeni, napriklad tricesneho ventilu s vazbou na vnejsi teplotu
pomoci PID regulace pro nejaky MCU, staci i demo pro PC. Teorie je mi
jasna, ale prakticky priklad kolikrat rekne vice.

Dekuji