Konverzia Orcad 3.20 suborov do niecoho pouzitelneho?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Květen 12 10:50:53 CEST 2007

Bol som na XP - funguje! Vdaka, zil som v tom, ze ked to nejde na
Win2k, tak na NT platforme nemam sancu a XP som neskusal...

Rovno som "vytlacil" schemy do pcx (nastavit ovladace dalo zabrat) a
tie som pre istotu previedol na png. Tu je vysledok:
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/DCF/

Len ma mrzi, ze som nenasiel schemu uP casti, len analogovu cast a
display s klavesnicou. Neviem, ako je to mozne, vecer este popatram.

miro

____________________________________________________________________________________Be a better Globetrotter. Get better travel answers from someone who knows. Yahoo! Answers - Check it out.