Konverzia Orcad 3.20 suborov do niecoho pouzitelneho?

Rollfree rollfree@volny.cz
Sobota Květen 12 01:56:08 CEST 2007

Ano.
Ted jsem to jeste znovu vyzkousel. Mam 2 historicke verze :

ver.  3.10  z  29-Jul-88
ver. 1.25 z 14-Nov-85

Obe funguji bez problemu v celoobrazovkovem rezimu.
Mam Windows XP Professional, SP2.

rollfree

P.S. Romanticky jsem se zasnil pri pohledu na schemata,
ktera jsem v OrCADu tvoril v dobe hluboke totality.  ;-)

?? uff, ja mam Win2k a pri spusteni napr. draft.exe mi hodi najprv
MessageBox s chybou 16-bit MS-DOS subsystemu a ked dam Ignore, tak sa
sice spusti konzolove okno, ale vypise len nezmyselne chyby a jedine,
co mozem, je ho zatvorit. Konfiguracia draft /c mi po "ignore" sposobi
zamrznutie konzoloveho okna.

OK, ked svitne den, pojdem to skusit na PC s WinXP, ale bavime sa o
Orcade z rokov 85 - 88?

miro