Re: Auto nabíječka

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Květen 9 10:36:40 CEST 2007

Pokud stačí vysvětlit slovem, tak můžu poradit. První předpoklad je
umět ho zapnout bez PC ;-)

Dál - využije se 12V větev, jak jinak, ve zdroji zpětná vazba -
odporový dělič z 5V (nebo i z 12V), tak ten se musí poladit, napětí se
posune cca na 6V, logicky 12V se pak posune asi na 14,4V. Ideální je
dát si tam poťák a nastavit si nabíječku na proud, kterým chcete
nabíjet.

Ta zpětná vazba je vidět tady: http://www.pavouk.org/hw/atxps.html,
odpory R25 a R26. Na plošňáku to bude tenká cestička z 5V (12V)
výstupu.

Problém může nastat u ochrany proti přepěí na výstupu, tak ta se musí
taky vyřadit.

(Pokud chcete ze zdroje vyndat některý přebytečný součástky, tak
nezapomeňte, že tam musí zůstat minimální zátěž, tj. odpory na každým
výstupu).

P.K.