Re: Kolejový obvod (bylo Re: Nehoda na trati...)

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Květen 8 18:45:59 CEST 2007

 8.5.2007, 18:40:34
--
CNCnet.info napsal:

> no to sice ano, ale i kdyby to bylo jednou za rok tak to neni
> statisicova polozka vybavit tim hasice - prakticky by mely stacit o neco
> silnejsi startovaci kabely
Vlada Andel napsal:No kdyby se nahodou stalo a vlak na tu svorku najel,
                   mohl by vykolejit. Stejne se sice predpoklada ze o
                   kus dal na tech kolejich neco je, ale dovedete si
                   predstavit schvalovaci proces takove svorky?
A ja dodavam, ze kdyby sebou hasici mely vozit vsechno co by se jednou
za rok mohlo hodit, tak s kazdou cisternou museji jet dva doprovodne
kamiony nalozene vecmi.

> no dobre, ale cvaknout svorky na trat at se deje co se deje je otazka
> nekolika minutek
Falesny pocit bezpeci je strsne zradna zalezitost

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz