Kolejový obvod (bylo Re: Nehoda na trati...)

Úterý Květen 8 10:35:31 CEST 2007

Hezký den,

    to je přesně to co jsem psala. Tou mincí jste spojili dva úseky -
poruchový stav. Zařízení to vyhodnotí jako obsazení OBOU úseků a závory
spustí předzváněcí dobu a potom se spustí. To je normální stav a má to
tak být. Jinak na tyhle pokusy pozor, opravdu tam tečou příšerné proudy.
Ta bedna je totiž to stykové trafo (relé je někde jinde) a tím
transformátorem teče plný trakční proud všech lokomotiv co jsou kde na
trati mezi měnírnami. Navíc tou mincí rozvážíte symetrii celého trafa,
takže mu to nedělá dobře. Na návěstidla to má zcela stejný účinek, ale
většina návěstidel má základní znak "Stůj" no a tam nic neuvidíte.
Nemůže totiž rozsvítit více zakazující znak. Ale pokud by svítila zelená
... ;-)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186