Atmel ISP89

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Pondělí Květen 7 22:46:18 CEST 2007

No koukal jsem na ten Biprog a vubec z toho nejsem moudry.  Je v tom
jednocip a umi to teda spolupracovat s AVR prog a STK500. Nikde jsem se v
popisu nedozvedel, jake obvody lze programovat pod jednim a ktere pod druhym
ridicim programem. Autor rozsiril Biprog i na AT89LP4052, ktere taky
potrebuju programovat, predpokladam ze zmeny se tykaly pouze jednocipu v
biprogu. Ale umi to i program v PC? A kdyz tak ktery?
Po pocatecnim nadseni a realizacnim vystrizliveni :-) s Atmel 89ISP vidim ze
nejjednodussi bude koupit neco hotoveho, k cemu dostanu CD a ono to bude
chodit na kazdem pocitaci ktery splnuje jasne dana kriteria.  Uz jsem
prolejzanim internetu stravil pul dne ...
Andel

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, May 07, 2007 11:10 AM
Subject: Re: Atmel ISP89

Skoda ze tu nie je Kosta...
S tymito udelatormi na LPT je stale len a len problem. Co tak si
postavit nieco s jednocipom, pripojene cez seriak (hoci aj cez prevodnik
USB/seriak), kde nie su nekonecne problemy s ovladacmi, casovanim,
pristupom na LPT, odrazmi a presluchmi na kabloch, nizkymi napatovymi
urovnami, parazitnym napajanim atd.atd.?

Z domacej produkcie napr. biprog Lubosa Ruckla.

wek