Nehoda na trati...

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Květen 7 22:02:40 CEST 2007

Tak, kdyz to tu dosud nezaznelo,
hasici jsou soucasti integrovaneho zachraneho systemu. Pokud se pletu, tak
mne opravte, nebo dejte dotaz a ja vam dam primerene fundovanou informaci.
Mam s tim zkusenosti jen z externi spoluprace.
Kupovat firum mobily, tak tudy cesta nevede. Mohou je mit a je to jakasi
zaloha, ale je tu zachranny system a ten vyuziva jine prostredky. Jestli je
maji i firove, tak to ted zrovna nevim. Saso, jak je to s draznim spojenim ?
Predpokladam, ze maji svoje.Jinak funguje Matra, pripadne ty mobily.
Jindra Polivka

Ano videl, technologicke prostory a zarizeni  se bezne hasi plynem -
kyslicnikem uhicitym. A existuji auta takhle vybavena. Dokonce takove
"haseni" muze vyjit levneji nez haseni vodou.
Predstavte si nasledky haseni vodou v takovem 5 patrovem vysilaci, kde
nahodou v nejvyssim patre blafnulo cast technologie....
Jo i hasici a jejich technika uz prosla jistym vyvojem a krom vody a CO2
ma i prasky a peny a buh vi co jeste. Byl jsem asi pred rokem na nejake
jejich akci a docela jsem cumel, co je dnes za veci.

--
Ale naproti tomu na draze se nejak nic nedeje .... tak mi tak napadlo,
kdyby kazdymu strojvudci koupili mobil a nejakej nejlevnejsi tarif,