Nehoda na trati...

Pondělí Květen 7 21:42:13 CEST 2007

Hezký večír,

    o tom že se různé technologie hasí kde čím vím, ale vždy jsem
myslela že to jsou jen stabilní hasící systémy a že na autech to prostě
nemají. Jak je vidět mají a trošku jsem zaspala dobu, nevadí. Hlavně že
už to vím :-)

    Na dráze se dějí věci to by jeden koukal na drát a výsledkem je
právě tohle to. Je zajímavé že za dob provozu jen releových systémů (a
vždy před tím) tolik malérů nebylo, ale co jsou všude počítače a podobné
věci, tak je to furt něco :-(

    Jinak jsem silně přesvědčená že na Zlínsku jsou v trolejích 3000V, v
Přerově jezdí také zelené mašinky.

     Komunikace je o lidech, jenže poslední dobou lidí ubývá a
komunikace vázne. O kvalitě lidí by se také často dalo dlouze povídat
... Je divné že vypnout proud trvá 10 minut, to už snad ani nemělo cenu
hasit ...

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186