Atmel ISP89

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Květen 7 16:14:55 CEST 2007

 7.5.2007, 15:50:42

Neni jineho boha krome alaha a mohamed je jeho prorokem. A kdo
si mysli neco jineho, je neverici pes a zaslouzi psi smrt.
Toto jste myslel ?

Ja mam proste rad jednoducha zapojeni z bezne dostupnych soucastek.
Abych si mohl naprogramovat MCU potrebuju programator, a na stavbu
programatoru potrebuju naprogramovany MCU. Tomu se rika zacarovany
kruh a ty je dosti nerad.
Vim ze dneska nemi problem si MCU nechad naprogramovat, u kamarada
nebo treba i za penize, casto muzete koupit napaleny MCU od autora
konstrukce, ale me se tenhle postup proste nelíbí a proto jsem sel
jinou cestou.

Programatoru postavenych na MCU je na internetu docela dost, maji sve vyhody,
treba jednoduchost a rychlost, ale neni to moje kase.

Zadne casovani na PC nesvaluji, protoze At 89LPxx zadne nepotrebuji, staci jim
kdyz se 1 a 0 objevuji na pinech ve spravnem poradi, ale konkretni
casy jsou nepodstatne.

Komu se nelibi napajeni z COMu, tak usetri za 3diody a vyvede si fousi
na vnejsi zdroj.

Nejaky dalsi problem ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz