Atmel ISP89

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Květen 7 15:36:01 CEST 2007

Nie, nie, to nie je ono.

Zase chcete zvalit casovanie na PC. To je zle. Musi tam byt ten
jednocip. Teda, nemusi, ale tak to je najlepsie.
Ani napajanie z COM nie je ten najlepsi napad.

Pozrite sa na ten biprog.

Teda, ja by som to robil este inak... Vlastne to mam aj rozprplane s '51
(cim inym? :-) ) a zalozene na intelhexe, takze v PC mozem pouzit bud
lubovolny terminal (cim je to platformovo nezavisle) alebo
FlashMagic/FLIP, ale je to tiez len taky zombik, bohuzial...

wek