Li-ion jako záložní akumulátor

hondal@centrum.cz hondal@centrum.cz
Neděle Květen 6 13:07:11 CEST 2007

Ja pouzivam telefon siemens c35 a tenhle problem nenastava. Pokud zapojím telefon jen bez baterie na esterni zdroj (pripojeny ke kontaktum baterie v telefonu) tak telefon normlane slape. Me se jen jedna oto ze pokud k takto zapojenemu telefonu pripojim li-ion baterii jestli ji to bude udrzovat stale nabitou. Pokud vim li-ion baterie sim nabijeni ridi sami az sou nabite tak sami perstanou odbirat proud ale nevim jestli je mozne je mit takto stale pripojene aniz by je to poskodilo.
> Od: jan.kuba@seznam.cz
> Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 06.05.2007 10:42
> Předmět: Re: Li-ion jako  záložní akumulátor
>
>Trochu mimo misu, ale tohle reseni je u nekolika telefonu nepouzitelne. Ne
proto, ze by se lion nejak poskodila , ci nedobijela, ale diky logice
telefonu. Konkretne u alkatelu je nastavena vybijeci doba vzhledem ke
kapacite na cca 8 dni a  i po teto dobe se proste telefon vypne i kdyz je
plne napeti na baterce.  Fen to vyhodnoti jako chybu ( neklesajici napeti
.....) a off. Jedina a spravna moznost je dobijet fen originalnim zpusobem
- tedy prez telefon....

zalohovat napajeni zarizeni li-ion akumulátorem a nevim jestli ten
akumulator muze byt trvale pripojen k napajecimu napeti. Konkretne se
jedna o mobilni telefon ktery je napajen tak ze je napeti privedeno primo
na kontakty pro baterku... Jen bych potreboval zalohovat napajeni proti
vypadku proudu nejlepe puvodni baterkou z mobilu a nevim kdyz ji normalne
pripojim paralerne ktem kontaktum v mobilu spolecne  s napajecim napetim
jestli ji to neznici... Dekuji za radu