Li-ion jako záložní akumulátor

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Květen 6 10:42:10 CEST 2007

Trochu mimo misu, ale tohle reseni je u nekolika telefonu nepouzitelne.
Ne proto, ze by se lion nejak poskodila , ci nedobijela, ale diky logice
telefonu. Konkretne u alkatelu je nastavena vybijeci doba vzhledem ke
kapacite na cca 8 dni a  i po teto dobe se proste telefon vypne i kdyz
je plne napeti na baterce.  Fen to vyhodnoti jako chybu ( neklesajici
napeti .....) a off. Jedina a spravna moznost je dobijet fen originalnim
zpusobem - tedy prez telefon....