chladice do CASE a snizeni otacek, na 5V?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Květen 3 21:27:45 CEST 2007

Na 5V se klidně roztočit může. Mám tady jednu starou šunku P166, na
CPU jenom pasiv, větrák ve zdroji jsem přepojil na 5V, roztočil se,
ale i kdyby ne, tak se to počítadlo uchladí nejspíš i bez větráků.

Nejmíň součástek je buď jeden odpor nebo stabilizátor 7809 (na 9V).
LM317 se vám nelíbí, ale to je právě tak nějak nejlepší řešení. Řízení
PWM má výhodu jen v účinnosti, ale u tak malýho příkonu, jako maj
větráky, to nemá význam.

P.K.