RS232 PCMCIA adapter

peter tesar peter.tesar@centrum.sk
Středa Květen 2 13:12:01 CEST 2007

Uplynul vikend, pocas ktoreho som testoval RS232 PCMCIA kartu (ST Lab,
1*RS232, chip Oxford).
Musim povedat, ze som nenatrafil ani na jedno zavahanie, chova sa to
naprosto bezproblemovo.
Po boji s dvoma druhmi "USB to Serial" adaptermi som konecne dostal na
svoj NB seriovy port.
Trochu ma len mrzi, ze som nekupil tu dvojportovu variantu, tej istej
znacky, cena je taka ista.
Peter Tesar.