Převodník Paralel port IEEE1284 <> USB

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Březen 29 22:10:41 CEST 2007

Do 486 podobná rozhraní pouze přes PCMCIA kartu, nebo nic.
Navíc to opravdu nemá cenu se s takovým šrotem trápit.
Leckdo Vám při troše schánení věnuje starší komp, např Pentium III 1GHz,
zdarma.
Podobný stroj provozuji léta jako router, 3x wifi, 5x ethernet, debian linux a
spotreba je zmerena na 40W

Neni co resit.

Jakub Ladman