Převodník Paralel port IEEE1284 <> USB

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Čtvrtek Březen 29 21:25:56 CEST 2007

Nevím, kolik má notebook 486 spotřebu, ale v práci máme notebook 1,5GHz,
a ten odebírá 40-50W. Moje stolní PC Celeron 800 má bez monitoru
spotřebu 36-45W Tak jestli by nebylo lepší koupit za pár korun nějaký
takový stolní počítač + rozhraní, která potřebuješ, než shánět nějaká
drahá rozhraní do starého notebooku.

--
Aleš Filip