Eagle - ako vyriesit nasledujuci problem?

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Březen 29 07:35:05 CEST 2007

Napadají mě 2 řešení.

1) Na plochu, kde má být ta cívka položit RECT nebo Polygon ve vrstvě Restrict. Pak je tam možné namalovat spoj, ale GND se tam nerozleje. Alespoň mám pocit, že to tak funguje.

2) Tu cívku namalovat v nepoužité vrstvě a pak tisknout klišé z obou vrstev. Na původní vrstvě by musel opět být aplikován Restrict.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Daniel VALUCH
Subject: Re: Eagle - ako vyriesit nasledujuci problem?

Priamo na plosaku. Suciastka v kniznici je samozrejme najlepsie a najcistejsie riesenie. Bohuzial trafo som musel namalovat take ake vojde, takze som to chcel kreslit priamo na doske. Zatial to vyzera takto
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/switch/plosak.pdf. Je to cele experiment, takze vytvarat kniznicny prvok nie je velmi vhodne, pac sa to pri navrhu stale meni a vinuti je tam niekolko na niekolkych vrstvach. DRC bude sice pindat, ale necham to asi takto... b.