Kde koupit dvoulinku (lanko 1.5 az 2.5 mm2) v metrazi?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Březen 29 00:04:10 CEST 2007

To je neco jineho, tahle dvoulinka ma pouze  oznaceni PK2 .V jedne zile
je odhadem 10 medenych dratku + strunka) - ale urcite slabsi nez 0,5 mm
. Jinak kdyz jsem ja byl na vojne tak se to pouzivalo jako samonosny
telefonni kabel.
Taky jsme po tom tahali 220V ( tenrat jeste 220, dneska uz 230 :-)  asi
300 m do garazi k nabijecce. V zime to melo vyhodu, ze jak kabel lezel
na zemi, okolo odtaval snih, jak kabel hral. .....
Na konci bylo jen 100V a 800W nabijec..
Tady se prodava:
http://www.mhmeko.cz/EKO/WebNab03.nsf/List/06B8C0EA246255B7C1256D3C0051AE66?OpenDocument
 - docela dobre na tahani portable dratovych anten ( polokosoctverec, LW
atd...)
http://www.dx.cz/modules.php?name=Forums&file=posting&mode=topicreview&t=5&popup=1