CLIP za roztrojkou

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Březen 23 18:15:48 CET 2007

>Samozrejme, ze k uzavreni nizkoohmove smycky dojit nesmi, ale presto by tam
>dle meho nazoru melo byt napeti. K tomu, aby graetz vedl, skutecne staci
>jen napetovy spad na tom graetzu, ktery vznikne jiz i odporem kolem 1MOhm,
>ktery rozhodne k detekci smycky jeste nepostacuje. Je ale pravdou, ze modem
>by mohl byt i pred graetzem, pripojeny pouze pres nejaky kapacitni most. a
>brat si napeti z baterky. Na druhou stranu ale znam spousty zarizeni, ktere
>z napajeni linky zcela ziji (napr. VTA)

To je uplne jina paleta, Pro VTA je port na ustredne je uspusobeny tak,
ze se necha nastavit proud, ktery je mezni pro vytvoreni smycky. Nektere
automaty dokonce jdou natavit tak, ze uzavreni smycky = zmenseni proudu.
V klidu se tam treba 40mA dobiji velke elektrolyty aby byla energie pro
mincovni vahu atd...pri vyzvednuti proud pada treba na 20mA a obvody
automatu ted ziji z tech elytu....