Nabijeni LiIon v mp3playerech

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Březen 22 14:13:15 CET 2007

No on to nemel byt dotaz, spis mi to nedalo sem tu "obludnost" neposlat.
Kazdopadne diky za inspiraci, pekne zapojeni ze sehnatelnych soucastek,
to se mi libi :)

Jinak ta dioda v tom playeru mela ubytek o neco malo vetsi jak 800mV,
takze to uz sme na tech 4,2V, ale samozrejme za predpokladu, ze nam z
USB leze presne 5V, ja mam treba na USB neco kolem 5,1V...

JDrozd