OT-BAZAR ... procesory PXA250

Jan Galuszka konference@ei.cz
Středa Březen 21 21:20:41 CET 2007

To ja vim, ze komponenty tohoto typu nelze prodat za plnou cenu. Navic
vetsina je v BGA , takze to muze pouzit pouze ten, kdo to umi nebo ma na to
prislusne patice.

Dnes jsou rychlejsi procky, ale sem tam je nekdo pouzije.

Mimochodem nevite, jaka je hodnota obdobnych novejsich modelu techto
procesoru?

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of petr vojtovic
Sent: Wednesday, March 21, 2007 9:52 AM
To: HW-news
Subject: Re:OT-BAZAR ... procesory PXA250

Dobry den

Bezna cena je za starsi mezi 1/3 az 1/2 ceny za kterou lze nakoupit dnes,
pokud se jedna o balici jednotku coz v tomto pripade neni.
Ale pro uspesny prodej je potreba vedet v jakem to je baleni ? Kdy byl obal
naposledy oteviran,  zdali a jak byl po poslednim pouziti uzavren, kde byl
skladovan a taky i kdy byly obvody vyrobeny pripadne cislo serie a puvod.

Bez techto informaci nelze  vetsinu techto obvodu rozumne prodat, kazdy
vyrobce si poradne rozmysli zdali se vyplati usetrit pri nakupu par korun a
pak mit velke problemy  pri osazeni.
Jinak to budete prodavat po 1 kus amaterum kteri si to koupi aby to meli
nekde vystavene , protoze az jim dojde  ze hodne z techto obvodu  na 2vrstvy
plosny spoj nedaji  to jinak neskonci.

Petr Vojtovic