Re:OT-BAZAR ... procesory PXA250

petr vojtovic petr.vojtovic@seznam.cz
Středa Březen 21 09:52:17 CET 2007

Dobry den

Bezna cena je za starsi mezi 1/3 az 1/2 ceny za kterou lze nakoupit dnes, pokud se jedna o balici jednotku coz v tomto pripade neni.
Ale pro uspesny prodej je potreba vedet v jakem to je baleni ? Kdy byl obal naposledy oteviran,  zdali a jak byl po poslednim pouziti uzavren, kde byl skladovan a taky i kdy byly obvody vyrobeny pripadne cislo serie a puvod.

Bez techto informaci nelze  vetsinu techto obvodu rozumne prodat, kazdy vyrobce si poradne rozmysli zdali se vyplati usetrit pri nakupu par korun a pak mit velke problemy  pri osazeni.
Jinak to budete prodavat po 1 kus amaterum kteri si to koupi aby to meli nekde vystavene , protoze az jim dojde  ze hodne z techto obvodu  na 2vrstvy plosny spoj nedaji  to jinak neskonci.

Petr Vojtovic