Sledovaci zarizeni - VF

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Březen 20 08:28:03 CET 2007

G> Presne to jsem myslel. Akorat mam obavu co se tyce velikosti anteny,
G> jednak te vysilaci a jednak te vyhledavaci ... pro 80m pasmo.
G> Nedela se nahodou ARDF na pasmo treba 27MHz ?

Zkuste se poohlédnout u sokolníků. Vzácnějším dravcům připínají na
ocasní pera malý TX s prutovou anténou cca 30cm, pásmo bylo myslím
kousek nad 144MHz.

Doporučoval bych spíš využít nějakého bezlicenčního pásma, amatérské k
takovému účelu opravdu není určené a pokud byste se náhodou strefil
do nějakých závodů, mám obavu že by škoda na majiteli mohla převýšit
škodu na modelu :-/

Tomáš