kdyz je den vikend

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Březen 19 09:31:56 CET 2007

Ono se to s tou bezpecnosti nekdy fakt prehani, az je to
kontraproduktivni. Treba podle US norem smi bezet CNC stroj pri rucnim
ovladani s otevrenym krytem, podle EU nesmi jit pri otevrenem krytu
vykonavat zadny pohyb. Dusledek? V USA si nechavaji zabezpeceni jak
je, v Evrope ucvaknou draty od blokovani dveri druhy den po instalaci,
protoze se zavrenym krytem se nastroje proste seridit nedaji.

Ales Prochaska