Fotodioda Hamamatsu v exterieru

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Neděle Březen 18 20:48:28 CET 2007

Pred diodu by mel prijit cosinuv filtr, respektive neco co se jeho vlasnostem co nevice blizi, nejaky mlecne bily, prusvitny material.
Zrovna probiram s odborniky co pouzit, jakmile neco vymyslime budu informovat.

Pro vytvoreni zakladni predstavy, mrknete na modul SPM, je v nem prave dioda od Hamamatsu, pod druhym "deklem" je 21 (luxmetr)
http://www.essentia.cz/index.php?obsah=6&id=84