Stale problemy s ADE7756

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Březen 18 09:01:33 CET 2007

Muzete ten bastl vyfotit?

Podle mne jste stale neodpovedel na otazku jak to mate napajene, podle toho co
jsem se docetl v celem vlaknu mate prave problem s napajenim.
Co takhle napajet obvod pres male rc cleny?
Zem oddelovat v takovem miste aby digitalni proudy netekly analogovou zemi
atd.
Podivejte se na layout te evaluation desky, jak to resi autori obvodu.
Jakub Ladman