Stale problemy s ADE7756

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Březen 15 20:16:43 CET 2007

Jestli vam neleze to ruseni po napajeni, analogova cesta by mela byt dobre zablokovana a oddelena od dig. vetve.
Danhard
*******

Napajeni beru z modulu programatoru pro MCU Ubicom, ze stabiku na 5V
aDAm

A jakpakto mate napajene ?
Danhard
*******

Uf no jeste sem laboroval s tim analog softem a pokud sem to teda dobre
pochopil tak ta kalibrace co je v tom softu slouzi pouze pro vypocet
hodnot v tomto softu, na vlastni funkci ADEcka to vliv nema, je to tak?
Dale sem vyzkousel sledovani vystupu CF a koncene mi LEDka pripojena na
tento vystup zacala blikat
Sledovani teploty taky zacalo fungovat, teda aspon soft ukazuje -23celsia
Jen stale nevim proc se mi na vstupy dostava nejaky sum :(
aDAm