Konec Re: Delphi

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Březen 17 20:44:19 CET 2007

> Ja ne, ale to je problem implementace kompilatoru (IMO) (spis tedy linkeru,
> netusim, zda nejaky pascal ma normalni linker)

To je spis vec definice co je to normalni linker. Pascal (mluvim o
modularnim rozsireni Pascalu, cili realne jenom Borland Bascal) ma
take normalni linker ktery dela vsechno co se od linkeru ceka (cili
dopocitavani adres), ale vzhledem k vlastostem modularni struktury
programu je podstatne jednodussi a probehne tak rychle, ze to az
vypada, ze Pascal zadny linker nema.

> Stale nerozumim? Mluvime o nejakym _rysu_ jazyka, ktery umoznuje, ze se
> lepe maluje vokynko pomoci Pascalu nebo ciste o tom, ze v Delphi se lip
> kreslej dialogy?

Ja myslim, ze zadny takovy rys jazyka tam neni, akorat snad, ze cecko
nema pole ale to se uz kluci ceckarsky naucili obejit :-)

Ales Prochaska