Konec Re: Delphi

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Sobota Březen 17 20:34:51 CET 2007

At 20:12 17.3.2007, Slavomir Skopalik wrote:
>OK, kdo z Vas videl kernel driver v pascalu ?

Ja ne, ale to je problem implementace kompilatoru (IMO) (spis tedy linkeru,
netusim, zda nejaky pascal ma normalni linker)

>Mezi hlavni rozdily patri prace s poly a stringy, proc
>c# je vice pascal, nez C (opravdu me nezajima syntaxe, konkretniho
>prikazu, ale filozofie jazyka) ?

c# jako 'java-ale-od-nas' me nechalo stejne chladnym jako samotna java,
takze se nemuzu vyjadrovat ;)

>Dale je zcela jiny pohled na to jak pracovat se zasobnikem
>behem volani a dalsi.

Z hlediska programovani je to podstatny rozdil az v okaziku, kdy clovek
chce pouzit vararg (coz netusim, jestli vubec v pascalu vubec nejak jde).

>Proste v C/C++ na vyvoj GUI aplikaci je mene vhodne, nez Pascal
>a to i v podani C++ Buldieru, i kdyz posledni verze rozdil hodne
>smazali.

Stale nerozumim? Mluvime o nejakym _rysu_ jazyka, ktery umoznuje, ze se
lepe maluje vokynko pomoci Pascalu nebo ciste o tom, ze v Delphi se lip
kreslej dialogy?

Protoze do vokynek nedelam (99% moji prace je v knihovnach/konzolovkach),
tak si chci rozsirit obzory ;)

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://vystava.kostky.org - Vystava LEGO: Hracka i hobby Svitavy.